RESPONSABILITĂȚI:
- Identifică, evaluează și selectează potențialii furnizori din domeniul electric;
- Administrează și dezvoltă portofoliul de furnizori autohtoni, cât și străini;
- Negociează termenii contractuali – condiții de livrare, de plată, prețuri, garanții bancare – cu furnizorii;
- Supervizează gestionarea eficientă a stocurilor;
- Efectuează și urmărește bugetul de achiziții;
- Supervizează stadiile de onorare a comenzilor plasate către furnizori conform condițiilor contractuale;
- Stabiliește relații optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale;
- Prospectează piața de profil și a condițiilor de achiziții/livrare iî vederea optimizării continue a stocurilor;
- Furnizează conducerii societății date, informații, raportări, referate, situații privind activitatea de achiziții;
- Anunță departamentele implicate/interesate programul sosirii produselor achizitonate;
- Răspunde și asigură păstrarea confidențialității unor informații și date de vânzare, indicatori economico-financiari, strategii de dezvoltare a societății, documentație, clientele și personal;
- Pune la dispoziție, în timp util, departamentului financiar toate documentele corecte (originale);
- Întocmește rapoarte privind rentabilitatea și le transmite către superiori și furnizori;
- Asigură predarea facturilor/documentelor necesare în vederea efectuării operațiunilor vamale;
- Găsește soluții în cazul descoperirii mărfurilor deteriorate după recepție și a diferențelor + sau – în gestiune;
- Se asigură de buna funcționalitate a proceselor legate de IMPORT și EXPORT.
CERINȚE:
- Studii și calificări/certificări: studii superioare, preferabil INGINERIE ELECTRICĂ
- Experiență în domeniu:
- peste 7 ani
- Experiență în post similar:
- 5 ani
- Cunoștințe:
- Cunoștințe avansate privind echipamentele și materialele specifice domeniului electric;
- Cunoașterea principalilor furnizori din domeniu;
- Cunoștințe de limba engleză (avansat);
- Noțiuni privind condițiile de livrare și alte aspecte comerciale legate de exporturi;
- Experiență în derularea operațiunilor de import;
- Cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet);
- Permis de conducere categoria B.
- Competențe:
- Spirit de echipă;
- Rezolvarea de probleme;
- Inovație;
- Planificare și organizare;
- Multitasking;
- Abilități și aptitudini:
- Capacitatea de analiză și sinteză;
- Abilitatea de a propune soluții noi și de a transforma ideile în beneficii;
- Capacitatea de abordare din mai multe perspective;
- Capacitatea de organizare a resurselor;
- Capacitatea de a stabili priorități;
- Abilitatea de a prioritiza task-uri;
- Distributivitatea atenției;
- Asumarea și respectarea task-urilor, deciziilor, termenelor propuse.
OFERTA:
- Pachet salarial motivant și bonusuri;
- Programe de specializari în țară și în străinătate;
- Cultură organizațională centrata pe dezvoltarea profesională a angajaților;
Contact: Teodora Petre – teodora.petre@automatica.ro